joi, 6 noiembrie 2008

Declaratii trasnite, partea 1

Azi ne ocupam de fotbalisti. Deci, top 10 declaratii trasnite date de fotbalisti:

locul 10-„Cel mai bun jucator al CM 2006 va fi Ronaldinho. Al doilea cel mai bun? Ronaldo. Al treilea? Kaka. Apoi, Cafu si ceilalti brazilieni"(Roberto Carlos)

locul 9-„Am pierdut pentru ca nu am cistigat“(Ronaldo)

locul 8-„Vreau ca Brooklyn sa fie botezat, dar inca nu stiu in ce religie“ (David Beckham)

locul 7-„Am primit 14 cartonase galbene in acest sezon, opt din vina mea, insa sapte controversate“ (Paul Gascoigne)

locul 6-„Au incercat sa faca diferenta fiecare, de unul singur" (Eric Abidal)

locul 5-„Nu m-ar deranja daca am pierde toate meciurile, atita timp cit am cistiga campionatul“ (Mark Viduka)

locul 4-"Nu pot sa spun ca am plans, dar mi-au dat lacrimile" (Cosmin Moti)

locul 3-"Mi-ar plcea sa ma mut intr-un bloc-notes" (Claudiu Raducanu)

locul 2-"Acest gol i-l dedic lui Ionut Balan, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul ii dedic lui." (Alexandru Baltoi)

locul 1-"Cred ca-i bateam pe nemti daca marcam mai multe goluri decat ei. Asa cred” (Gabriel Tamas)

Urmeaza comentatorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu